اپل در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۸ میلیون ساعت هوشمند را روانه بازار کرده که ۸ میلیون آنها مربوط به سه ماهه پایانی سال است و رکورد جدیدی در زمینه فروش گجت پوشیدنی در یک فصل به شمار می رود
Vincent Thielke از تحلیلگران Canalys در این باره می گوید:

علی رغم اینکه کمپانی های رقیب اپل در زمینه هایی مثل حاشیه های چرخان و نمایشگرهای مدور نوآوری هایی داشته اند، اپل با تمرکز بر کاربران آیفون و ارتقای سازگاری میان ساعت هوشمند و موبایل هایش کماکان حرف اول را در این بازار می زند.

بروزرسانی های اخیر این کمپانی در اپل واچ سری سه از جمله GymKit و Heart Study کاربردهای جدیدی را در اختیار کاربران آیفون قرار داده و آنها را به استفاده بیشتر از این گجت ها تشویق می کنند.

عملکرد اپل در سه ماهه چهارم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۲ درصدی را نشان می دهد. علاوه بر این میزان فروش این دستگاه ها در کل سال ۲۰۱۷ نسبت به سال قبل ۵۴ درصد بیشتر شده است.

با این حال در کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس اپراتورها بر پتانسیل فروش اپل واچ بر تاثیر منفی داشته اند، به همین خاطر ورود به بازارهای دیگری از قبیل سنگاپور و هنگ کنگ در نیمه اول سال ۲۰۱۸ و همزمان با سال نوی چینی می تواند تصمیم بسیار خوبی باشد. 

اپل در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۸ میلیون ساعت هوشمند را روانه بازار کرده که ۸ میلیون آنها مربوط به سه ماهه پایانی سال است و رکورد جدیدی در زمینه فروش گجت پوشیدنی در یک فصل به شمار می رود.

اپل واچ

مقایسه اپل واچ های فروخته شده در سال های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷

نسخه سلولی اپل واچ در کشورهای آمریکا، ژاپن و استرالیا با استقبال مواجه شده و بسیاری از اپراتورهای مهم تعداد زیادی از آن را برای عرضه در تعطیلات سال نو انبار کرده بودند.

بر اساس برآوردهای موسسه آماری Canalys حدود ۹ میلیون از کل ساعت های فروخته شده به سری ۳ تعلق داشته اند و اپل واچ مجهز به LTE با فروش ۱٫۹ میلیونی، بالاترین رشد فروش را در میان گجت پوشیدنی با قابلیت پشتیبانی از این شبکه ارتباطی به خود اختصاص داده است.

Jason Low از تحلیلگران ارشد Canalys نیز می گوید:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *